Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

Ωμά v/s μαγειρεμένα αυγά: Θρεπτικά συστατικά και ασφαλής κατανάλωση

Σε σχέση με τα μαγειρεμένα αυγά, τα ωμά είναι πιο πλούσια σε κάποια σημαντικά θρεπτικά συστατικά.
Ποιος δεν έχει ακούσει όμως τις προειδοποιήσεις των ειδικών ότι η κατανάλωση ωμών αυγών κρύβει πολλούς και σοβαρούς κινδύνους για την υγεία;

Τι ισχύει τελικά;
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα πράγματα, η απάντηση δεν είναι άσπρο ή μαύρο. Είναι αλήθεια ότι η διαδικασία μαγειρέματος καταστρέφει μια μικρή ποσότητα κάποιων βιταμινών, αλλά και τα ανόργανα άλατα που βρίσκονται στα αυγά. Τα ωμά αυγά είναι πιο πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β (όπως η Β6 και το φυλλικό οξύ), σε βιταμίνη Ε, σε χολίνη και στα αντιοξειδωτικά λουτεΐνη και ζεαξανθίνη.
Η διαφορά όμως, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι τόσο μικρή που γίνεται αμελητέα.
Συγκεκριμένα, από ένα ωμό αυγό θα λάβετε 0,085 μικρογραμμάρια βιταμίνης Β6 και 146,9 χιλιοστογραμμάρια χολίνης έναντι 0,072 μικρογραμμαρίων Β6 και 117 χιλιοστογραμμαρίων χολίνης που έχει ένα μαγειρεμένο αυγό. Για τη συνέχεια πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου